Kartoita verkkokaupan käytettävyys

Verkkokaupan käytettävyyden asiantuntija-arvio

Tuntuuko, että verkkokaupan käytettävyydessä olisi kehitettävää? Tilaa asiantuntija-arvio verkkokaupan käytettävyydestä. Saat selkokielisen raportin, josta näet ongelmat, korjattavat yksityiskohdat, kehitysehdotukset sekä kommentteja käytettävyydestä.

  1. Verkkokaupan konversio kasvaa 📈
  2. saat vähemmän turhia kyselyitä 💬
  3. Google Ads mainoksien hinta laskee 📉
  4. hakukonenäkyvyys paranee. 🔍

Mitä asiantuntija-arvio sisältää?

Käytettävyyden arvioinnin raportti sisältää kuvalliset selostukset ongelmista.

.msg { width: 160px; }
.msg { width: 100%; }

Raportti sisältää ratkaisuja neljässä tasossa:

  1. Ongelmat
  2. Korjauskehoitukset
  3. Kehitysehdotukset
  4. Lisähuomiot

Arviointi soveltuu kaikille verkkokaupoille, riippumatta myytävien tuotteiden tai palveluiden luonteesta. Verkkokaupan alustalla ei ole väliä (Woocommerce, ShopifyMyCashflow, Drupal Commerce, Magento).

Mitä hyötyä arviosta on?

  • verkkokaupan konversio kasvaa *Lähde
  • parempi käytettävyys sitouttaa enemmän
  • saat vähemmän turhia kyselyitä käytöstä
  • verkkokaupan maine kasvaa
  • Google Ads mainoksien hinta voi laskea
  • hakukonenäkyvyys paranee

Harmittavan pienet ongelmat vievät verkkokauppiailta ison kasan asiakkaita toisaalle. Kaikki nämä mainitut hyödyt ovat mitattavissa suoraan muutoksien jälkeen verkkokaupan tuloksista.

Kasvata konversiota

Kasvata verkkokauppasi konversiota.

Suurenna keskiostosta

Suurenna keskimääristä ostosta.

Sitouta asiakkaitasi

Sitouta asiakkaita kauppaasi.

U

Näy hakukoneessa

Sijoitu paremmin hakutuloksissa.

Tunne asiakkaasi

Tiedä miten asiakkaasi käyttäytyvät.

Vältä turhautuminen

Vältä asiakkaan turhautuminen sulavalla käytettävyydellä.

Nopein tapa tehostaa verkkokaupan myyntiä

Verkkokaupan asiantuntija-arvio

Tilaa verkkokaupan käytettävyyden asiantuntija-arvio tästä. Arvio sisältää yksityiskohtaisen kirjallisen raportin ongelmankuvauksineen ja ratkaisuineen.

Lisää tietosi ja pyydä tarjous asiantuntija-arviosta

Nimi*

Sähköposti*

Puhelinnumero*

www-osoite

Muut käytettävyyden palvelut:

Verkkopalvelun datakierros

Datakierroksessa seurataan oikeita käyttäjiä, kerätään tietoa ja analysoidaan aiemmin kerättyä dataa. 

A/B-testaus

Verkkopalvelun tai mainonnan tehokkuutta parannetaan vertailemalla kehitetyn version tuloksia aiempaan.