Kehitä käytettävyyttä ketterästi
Käytettävyyden kehitys
Käytettävyys on elinehto verkkosivulle ja verkkokaupalle. Jos haettavaa asiaa ei löydy tai se on esitetty epäselvästi, harva jää tutkimaan muutakaan tietoa palvelusta. Kehitä käytettävyyttä tarjoamillamme nopeilla menetelmillä.


Asiantuntija-arvio
Kartoita verkkosivun, -kaupan tai muun digitaalisen palvelun käytettävyys asiantuntija-arviolla.

Verkkopalvelun datakierros
Datakierroksessa seurataan oikeita käyttäjiä, kerätään tietoa ja analysoidaan aiemmin kerättyä dataa.

A/B-testaus
Verkkopalvelun tai mainonnan tehokkuutta parannetaan vertailemalla kehitetyn version tuloksia aiempaan.
Kiinnostuitko?
Laita meille viestiä täältä.
Kehitä käytettävyyden lisäksi markkinointia.

Käytettävyyden kehittäminen
Kaikilla ihmisen kanssa vuorovaikutuksessa olevilla asioilla on käytettävyys, ja sitä voidaan aina kehittää. Verkkopalveluiden, kuten verkkosivun tai -kaupan käytettävyyttä on erityisen helppo kehittää. Jokaista pikseliä, kirjainta tai koodia voidaan muuttaa ja testata lukemattomia kertoja, lähes ilmaiseksi.
Asiakaskokemus = käyttäjäkokemus
Monen verkkopalvelun käyttäjäkokemus on lähes yhtä kuin asiakaskokemus. Verkkopalveluiden käytettävyyden merkitystä asiakaskokemukseen ei voi väheksyä. Helposti lähestyttävä ja käytettävyydeltään hyvä verkkosivu on valtava etu positiivisen asiakaskokemuksen syntymisessä.
Nopein tapa tehostaa verkkokaupan myyntiä:
Kasvata kaupan konversiota
Vältä asiakkaan turhautuminen
Verkkokaupan asiantuntija-arviolla
Tilaa verkkokaupan käytettävyyden asiantuntija-arvio täältä. Arvio sisältää yksityiskohtaisen kirjallisen raportin ongelmankuvauksineen ja ratkaisuineen.