Kehitä käytettävyyttä ketterästi

Asiantuntija-arvio

Käytettävyyden asiantuntija-arviointi kartoittaa verkkosivun, -kaupan tai muun digitaalisen palvelun käytettävyyttä. Arviointi paljastaa palvelun käytettävyyden ongelmakohdat ja antaa niihin konkreettiset kehitysohjeet. Arvioinnin tekee käytettävyyden asiantuntija.

Verkkopalvelun datakierros

Verkkopalvelun datakierroksessa seurataan oikeita käyttäjiä, kerätään tietoa ja analysoidaan aiemmin kerättyä dataa. Datakierros on huomaamaton tapa suorittaa verkkopalvelun käyttäjätestaus. Verkkopalvelun datakierros kertoo avainlukuja palvelun käytettävyydestä.

A/B-testaus

A/B-testauksessa verkkopalvelun tai mainonnan tehokkuutta parannetaan vertailemalla kehitetyn version tuloksia aiempaan. Testaus on turvallinen tapa tehdä muutoksia ja parantaa esimerkiksi palvelun konversiota eli tuloksellisuutta. Versio A:lle etsitään parempaa vaihtoehtoa B:stä.

Mitä on käytettävyys?

Jotta voidaan puhua tuotteen “hyvästä käytettävyydestä”, meidän täytyy ensin tunnistaa käyttäjät. He määrittelevät käytettävyyden. Hyvä käytettävyys ei ole sama kaikille kohderyhmille.

Haluaisitko, että kartoitamme palvelusi käytettävyyden ilmaiseksi?

Varaa veloitukseton pikakartoitus verkkosivulle, verkkokaupalle tai muulle palvelulle. Kartoitus ei sido sinua mihinkään. 

Ota yhteyttä.

Jätä tietosi tähän. Olemme yhteydessä.

Olemme yhteydessä 4 tunnin sisällä yhteydenotosta, arkipäivisin kello 8-16 välillä. Lomakkeen täyttäminen ei sido mihinkään. Voit myös jättää soittopyynnön.