Kehitä käytettävyyttä ketterästi

Asiantuntija-arvio

Käytettävyyden asiantuntija-arviointi kartoittaa verkkosivun, -kaupan tai muun digitaalisen palvelun käytettävyyttä. Arviointi paljastaa palvelun käytettävyyden ongelmakohdat ja antaa niihin konkreettiset kehitysohjeet. Arvioinnin tekee käytettävyyden asiantuntija.

Verkkopalvelun datakierros

Verkkopalvelun datakierroksessa seurataan oikeita käyttäjiä, kerätään tietoa ja analysoidaan aiemmin kerättyä dataa. Datakierros on huomaamaton tapa suorittaa verkkopalvelun käyttäjätestaus. Verkkopalvelun datakierros kertoo avainlukuja palvelun käytettävyydestä.

A/B-testaus

A/B-testauksessa verkkopalvelun tai mainonnan tehokkuutta parannetaan vertailemalla kehitetyn version tuloksia aiempaan. Testaus on turvallinen tapa tehdä muutoksia ja parantaa esimerkiksi palvelun konversiota eli tuloksellisuutta. Versio A:lle etsitään parempaa vaihtoehtoa B:stä.

Mitä on käytettävyys?

Jotta voidaan puhua tuotteen “hyvästä käytettävyydestä”, meidän täytyy ensin tunnistaa käyttäjät. He määrittelevät käytettävyyden. Hyvä käytettävyys ei ole sama kaikille kohderyhmille.

Haluaisitko, että kartoitamme palvelusi käytettävyyden?

Varaa pikakartoitus verkkosivulle, verkkokaupalle tai muulle palvelulle. Kartoitus ei sido sinua mihinkään. 

Jätä yhteystietosi tähän.

Otamme yhteyttä viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Voit myös jättää soittopyynnön.

Nimi*

Sähköposti*

Puhelinnumero*

www-osoite